söndag 17 oktober 2010

Mössor till goa kusiner


I helgen har vi varit i Göteborg och hälsat på min sambos systers familj. De har två söner på 6 och 8 år som är Pyrets kusiner. Jag ville gärna sy något att ta med till dem. Efter att ha jobbat hårt på jobbet och kommit hem sent hela veckan så blev det inte så mycket sytt, men två mössor svängde jag ihop kvällen innan vi åkte. Mönstret är eget och molntyget kommer från JNY-design. Gillar den gröna härliga färgen!


Mössorna blev uppskattade och lyste fint på de goa kusinerna. Vi hade jättefint väder hela helgen och vi gjorde en tur till slottsskogen och promenerade och tittade på en djur. Det fanns bland annat sälar, älgar, hjortar och hästar. Kan varmt rekommenderas!

5 kommentarer:

  1. Fina mössor! Låter trevligt med slottsskogen!! Trots att man bor så nära och hört så mycket om det så har jag aldrig varit där :-(
    Får ta mig i kragen!

    SvaraRadera
  2. Coola killar i snygga mössor :D

    SvaraRadera
  3. Snygga mössor och pojkarna ser ut att trivas i dem! Molntyget är så snyggt!

    SvaraRadera
  4. Finfina mössor, det gröna molntyget är verkligen supersnyggt, tyvärr har jag inte det, än... ;-)

    SvaraRadera
  5. Härliga mössor på bröderna! Visst är det tufft att hitta sytid efter ett hårt dagsverke...

    SvaraRadera