tisdag 10 maj 2011

Årsta Mercado!


I lördags var det dags igen för den trevliga Årsta Mercado! Jag och Onomak stog tillsammans på markanden igen. Årsta torg visade sig från sin bästa sida med strålande sol och mycket folk. Vi sålde dregglisar, solhattar, mössor, byxor, någon klänning och en del småsaker som napphållare, snuttelfiltar m.m.

Jag hade som vanligt inte fotat alla alster innan de fick följa med till marknaden, men en del finns ju kvar och kanske kommer på bloggen så småning om. Så länge får jag visa upp dessa soliga bilder.

Tack till alla som kom förbi och tittade!

3 kommentarer:

  1. Och den finaste gula klänningen fick jag med mig hem :)

    SvaraRadera
  2. Det ser så trevligt ut att stå två stycken! Fint bord, skulle gärna velat ha varit där och hälsat på!

    SvaraRadera
  3. Ser supermysigt ut!!! Kul att stå på marknad ihop med en kompis sådär kan jag tänka:)

    SvaraRadera