söndag 20 juni 2010

1-års kalas +Award x 2


Idag har vi haft gemensamt 1-års kalas för all barn i föräldragruppen. Vi var i en lekpark med grillplats och hade det jättemysigt hela eftermiddagen i det fina vädret! Man kan inte förstå att tiden har gått så snabbt och att våra små bebisar plötsligt har blivit så stora! Bjuder här på lite bilder från kalaset. Pyret har på sig denna klänning som jag sydde i våras. Hon var så söt!



Jag höll ju på att glömma bort att jag fått en Award av Krummelej för ett tag sedan! Tack så hemskt mycket! Känns jättekul att få en award av någon som man tycker är så duktig och syr så mycket fina saker. Sedan kom det ett mail från Flyg fula fluga som också gett mig en award. Det är så roligt för vi hade setts i bloggvärlden tidigare och sedan sprang vi på varandra på ett fik och det visade sig att vi bor på samma ställe. Hon kände igen mig då hon såg min vagn med vagnsdynan som hon sett på bloggen några dagar tidigare. Världen och bloggvärlden är rätt liten ibland =). Stort tack även för denna award!


I awarden så ingår det att man ska berätta sju saker om sig själv. Tidigare har jag gjort det här, men det finns ju fler saker att avslöja så klar =).

Jag tycker om att baka och laga mat och bjuder gärna andra på det

Jag är civilingenjör i kemiteknik och jobbar på ett stort läkemedelsföretag (är dock mammaledig till Augusti)

Tycker det är tråkigt att städa men älskar att ha det fint omkring mig (inget ovanligt kanske =))

Jag ryser mär någon drar isär en bommulstuss

Är tidsoptimist

Har en förkärlek för att sy söta klänningar och tunikor (kanske har synts på bloggen)

Trodde aldrig att jag skulle börja blogga...men är nu fast! =)

Jag har svårt att välja vilka jag skulle vilja skicka Awarden vidare till för det är sååå många..därför gör jag som förra gången jag skickar den vidare den till alla underbara, inspirerande, fantastiska sybloggerskor!

1 kommentar: